METODOLOGIJA IN DELO Z UČENCI S POSEBNIMI POTREBAMI
V popoldanskem času od 1.30 do 3.00 oz. do 3.30 smo
obravnavali metodologijo in delo z učenci s posebnimi potrebami.
Predavali pa sta sledeči profesorici: ga. Glenys Hart upokojena
učiteljica in strokovnjakinja za delo z učenci s posebnimi potrebami
in dva dni ga. Gail Yeats učiteljica v primerljivem programu, kot je naš PPVI.
Na
spodnji povezavi so predloge, ki smo jih obravnavali pri metodologiji in delu z
otroki s posebnimi potrebami:
Kot najbolj uporabno bi izpostavil nekaj enostavnih
programov, s katerimi bi lahko delali tudi otroci s posebnimi potrebami in dve
zanimivi igri, ki jih otroci radi počnejo:
Program za ustvarjanje glasbe: https://gigazine.net/gsc_news/en/20180302-chrome-music-lab-song-maker
Enostavni program za 3D oblikovanje z možnostjo vrtenja
izdelka: https://www.3dslash.net/slash.php?alias=new
Še več programov in drugih vsebin za otroke s posebnimi
potrebami pa lahko dobimo na sledeči povezavi:
https://www.senteacher.org/downloads/popular/
Za hiperaktivne otroke bi izpostavil sledečo igro, in sicer
da morajo čim prej sestaviti določen stavek z besedami ali simboli, napisanimi
oz. nalepljenimi na kartončke. Kartončki
naj visijo na dolgi vrvici pripeti s ščipalkami. Ker je vrvica dolga bodo
porabili veliko energije s katero razpolagajo hiperaktivni otroci.
Zelo dobra ideja je tudi igra zakopavanja kovinskih
predmetov v mivko ali zemljo in iskanje le-teh s pravim detektorjem za kovine.
Komentarji
Objavite komentar