METODOLOGIJA IN DELO Z UČENCI S POSEBNIMI POTREBAMI

V popoldanskem času od 1.30 do 3.00 oz. do 3.30 smo obravnavali metodologijo in delo z učenci s posebnimi potrebami.
Predavali pa sta sledeči profesorici: ga. Glenys Hart upokojena učiteljica in strokovnjakinja za delo z učenci s posebnimi potrebami


in dva dni ga. Gail Yeats učiteljica v primerljivem programu, kot je naš PPVI.



Na spodnji povezavi so predloge, ki smo jih obravnavali pri metodologiji in delu z otroki s posebnimi potrebami:


Kot najbolj uporabno bi izpostavil nekaj enostavnih programov, s katerimi bi lahko delali tudi otroci s posebnimi potrebami in dve zanimivi igri, ki jih otroci radi počnejo:

Program za ustvarjanje glasbe: https://gigazine.net/gsc_news/en/20180302-chrome-music-lab-song-maker

Enostavni program za risanje: https://sketch.io/sketchpad/ 

 

Enostavni program za 3D oblikovanje z možnostjo vrtenja izdelka: https://www.3dslash.net/slash.php?alias=new


Še več programov in drugih vsebin za otroke s posebnimi potrebami pa lahko dobimo na sledeči povezavi:
https://www.senteacher.org/downloads/popular/

Za hiperaktivne otroke bi izpostavil sledečo igro, in sicer da morajo čim prej sestaviti določen stavek z besedami ali simboli, napisanimi oz. nalepljenimi na kartončke.  Kartončki naj visijo na dolgi vrvici pripeti s ščipalkami. Ker je vrvica dolga bodo porabili veliko energije s katero razpolagajo hiperaktivni otroci. 


Zelo dobra ideja je tudi igra zakopavanja kovinskih predmetov v mivko ali zemljo in iskanje le-teh s pravim detektorjem za kovine.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

OBISK MABEL PRICHARD SCHOOL

ADVANCE ENGLISH FOR TEACHERS